קורס שירות וחווית לקוח

בואו לרכוש מיומנויות, כלים ושיטות עדכניות
לניהול השירות וחווית הלקוח 





על הקורס בקצרה
חיבור לתעשייה
קשר והיכרות מעמיקה עם השוק הישראלי וצרכיו
מוניטין וחוסן
זרוע ההדרכה של מטריקס, חברת הדרכת המנהלים הוותיקה והמובילה בישראל

נבחרת המרצים
מרצים מנוסים ומקצועיים המגיעים מתפקידי ניהול מהתעשייה

וותקע
עשרות אלפי מנהלים , בוגרי המי"ל, הנמצאים בתפקידי מפתח במשק

תוכנית לימודים עדכנית ויישומית
דגש על פרקטיקה יישומית לצד הנושאים הכי עדכניים וחשובים למנהלים

נטוורקינג איכותי
יצירת רשת קשרים איכותית המתמשכת גם לאחר הקורס

דווקא היום יותר מתמיד, ארגונים רבים מבינים שאין דבר יותר דינאמי מטעמי וציפיות הלקוח מהארגון.
 
במציאות המורכבת והמשתנה, ובטח בעידן של משבר, הלקוחות מצפים מן הארגונים להשתפר, להתקדם ולספק חוויה יוצאת דופן, גם בדיגיטל וגם במישור האנושי הפיזי. אם נסתכל על הארגונים המובילים בעולם, נראה שמה שמבדל אותם אל מול המתחרים זה לרב אסטרטגיה ארגונית הממוקדת בלקוח וביצירת חוויה לא פחות ממעולה. 

​לנהל את מערך השירות בארגון זו משימה לא פשוטה אך מרתקת. היא מציבה את מנהל השירות בצומת קבלת ההחלטות ומאפשרת לו להוות ערך אמיתי וגורם משפיע לעמידה ביעדי הארגון ולשיפור הביצועים. אבל מעבר לזה, לנהל שירות בארגון זה לא פחות משליחות – לגעת בכל לקוח, במקום ובדרך שבה הוא רוצה לחוות את הארגון ולייצר לו חוויה זכירה, פשוטה וייחודית.

אז איך עושים את זה נכון בעידן הנוכחי? יכולות ה-AI מאפשרות לחברות לקבל תובנות לגבי העדפות הלקוחות, לצפות צרכים ולהתאים אישית אינטראקציות בקנה מידה חסר תקדים. שילוב כלי AI בקורס מאפשר חשיפה לאסטרטגיות ומיומנויות לחולל מהפכות בתהליכי השירות.

הקורס מלווה בהרצאות אורח של סמנכ"לי שירות מהחברות המובילות במשק הישראלי ויספק היכרות מעמיקה עם עולם ניהול השירות.


סניף ירושלים


הקניית ידע, כלים יישומיים ומיומנויות בניהול שירות וחווית לקוח, היכרות עם מודלים עדכניים לחווית לקוח וטכנולוגיות מובילות וכלים לשיפור חווית העובד והלקוח בארגון
הרצאות אורח של סמנכ"לי שירות מהחברות המובילות במשק הישראלי



לקבלת מידע נוסף  >> 
בואו לעשות את קפיצת המדרגה
לשיפור השירות וחווית הלקוח
הלמידה הינה יישומית, מעשית ומלווה בדוגמאות עדכניות, ניתוח אירועים וסימולציות
מנהלת אקדמית ומנחה מובילה
כוכבית ארנון, נמנית בין המנהלות הבכירות והמובילות במשק הישראלי. שימשה כשני עשורים כסמנכ"ל בכירה וראש אגף שירות הלקוחות של הראל בטוח ופיננסים.
בעלת 25 שנות נסיון בניהול בכיר בארגונים מובילים במשק בתחומי הפיננסים והתקשורת. בעלת ניסיון פרקטי בעיצוב והטמעה של אסטרטגייה עסקית ויישומה הלכה למעשה בדגש על ניהול כולל של חווית הלקוח. ניהלה אלפי עובדים לאורך הקריירה והובילה שינויים ארגוניים משמעותיים. מרצה ומנטורית למנהלים. בעלת תואר שני באוניברסיטת ת"א בלימודי עבודה למנהלים התמחות במשאבי אנוש.

אני מסכים/ה שהמי"ל תשתמש במידע למטרות שיווק, דיוור ישיר ומשלוח פרסומות באמצעי הקשר שמסרתי, ותכלול אותו במאגר המידע של החברה, והכל בכפוף למדיניות הפרטיות של החברה הזמינה כאן
להסרה בעתיד פנה/י לדוא"ל info@hamil.co.il או בטלפון: 03-6711911.
כל היתרונות של המי"ל
למידה חווייתית
כלים יישומיים
למידה היברידית
הרצאות אורח​
40 שעות | קורס בוקר |  למידה היברידית 
 גם בלמידה פרונטאלית בכיתה וגם בלמידה מרחוק
ב-
Live Class
שימוש בכלים וטכנולוגיות AI