דווקא היום יותר מתמיד, ארגונים רבים מבינים שאין דבר יותר דינאמי מטעמי וציפיות הלקוח מהארגון.
במציאות המורכבת והמשתנה, ובטח בעידן של משבר, הלקוחות מצפים מן הארגונים להשתפר, להתקדם ולספק חוויה יוצאת דופן, גם בדיגיטל וגם במישור האנושי הפיזי. אם נסתכל על הארגונים המובילים בעולם, נראה שמה שמבדל אותם אל מול המתחרים זה לרב אסטרטגיה ארגונית הממוקדת בלקוח וביצירת חוויה לא פחות ממעולה.
לנהל את מערך השירות בארגון זו משימה לא פשוטה אך מרתקת. היא מציבה את מנהל השירות בצומת קבלת ההחלטות ומאפשרת לו להוות ערך אמיתי וגורם משפיע לעמידה ביעדי הארגון ולשיפור הביצועים. אבל מעבר לזה, לנהל שירות בארגון זה לא פחות משליחות – לגעת בכל לקוח, במקום ובדרך שבה הוא רוצה לחוות את הארגון ולייצר לו חוויה זכירה, פשוטה וייחודית.
אז איך עושים את זה נכון בעידן הנוכחי? יכולות ה-AI מאפשרות לחברות לקבל תובנות לגבי העדפות הלקוחות, לצפות צרכים ולהתאים אישית אינטראקציות בקנה מידה חסר תקדים. שילוב כלי AI בקורס מאפשר חשיפה לאסטרטגיות ומיומנויות לחולל מהפכות בתהליכי השירות.
הקורס מלווה בהרצאות אורח של סמנכ"לי שירות מהחברות המובילות במשק הישראלי ויספק היכרות מעמיקה עם עולם ניהול השירות.